Házhozszállítás! Kényelmes és Biztonságos!
Szállítási díjaink |
||
Kis csomagok,GLS Pont |
értékhatártól függetlenül |
1499 Ft |
Nagy csomagok |
értékhatártól függetlenül 10 kg felett |
4 999 Ft |
A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express.
FlexDeliverySzolgáltatás
csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül.Az e-mail tartalmazza
a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár
telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása
esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud
rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából
kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
PreadviceService
Rendelésről
A kiszállítás pontos kiszállítás dátuma a kollégánk által ellenőrzött rendelés jóváhagyása után kerül kiküldésre emailben.
Átlagos szállítási idő 2 munkanap. Express szállítás esetén 1 munkanap.
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Utánvétel - Fizetés áruátvételkor a futárnál ekkor kezelési költség bruttó 490 Ft.
Előre utalás - Fizetés a rendelés visszaigazolásában szereplő bankszámla számra teljesítve lehetséges, ennek nincs egyéb költsége
Mikor szállítják ki a terméket?
A termékek kiszállítása egész Magyarország területén lehetséges. A futár reggel 8 és 17 óra közt keres munkanapokon, a kiszállításról emailben értesítünk.
A csomagot a futár az első zárt ajtóig lépcsőházig, kapuig kézbesíti ott kell átvenned.
Átvételkor mi a teendőm?
A csomagról a futár jelenlétében meg kell győződni hogy bontatlan és sértetlen csomagolásban érkezett meg. Törés horpadás nem ésszerű alakváltozás nem látható a csomagoláson.
Ha gyanú merülne fel a csomag sértetlenségével kapcsolatosan , a futár jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni és továbbítani az info@tonert.hu -ra a reklamációt.
Szerződött futár partnereink: